Grupna kupovina – Izrada sajta

Grupna kupovina putem Interneta je pravi svetski fenomen  – kupovina u grupi s ciljem postizanja popusta na količinu.

Od 2011 godine u Srbiji je evidentna ekspanzija sajtova za grupnu kupovinu (en. Social Shopping)..

Do današnjih dana pojavilo se bar  dvadesetak uspešnih sajtova koji samostalno obezbeđuju nove ponude.

grupna kupovina

Koncept grupne kupovine vrlo je jednostavan.

To je internet servis koji pruža uslugu grupne kupovine odnosno posrednik između prodavaca (proizvođača, trgovaca ili pružaoca usluga) s jedne strane i kupaca s druge.
Servis u saradnji sa prodavačima dogovara koji će se proizvodi i usluge naći u ponudi, koliki će se popust odobriti na ponudu kao i koliko je minimalno potrebno zainteresovanih kupaca kako bi ponuda postala važeća.

KORIST ZA KUPCE I PRODAVACE!

Šta pruža grupna kupovina

Grupna kupovina pruža razne koristi kako za prodavace tako i za kupce. S obzirom da Internet servisi bivaju plaćeni procentualno od svake uspšne ponude, može se reći da koncept grupne kupovine omogućava win-win-win rezultate.

Korist za kupce je više nego očigledna.

Uz sve prednosti internet trgovine, dodatna korist je to što grupna kupovina kupcima obezbeđuje velike popuste, a takođe omogućava kupcima da otkriju svoj grad i uživaju u stvarima za koje nisu znali da postoje ili su ih iz nekog razloga smatrali nedostupnim.

Na primer, često se u ponudi mogu naći usluge masaže, kozmetičke usluge, večere u restoranima, karte za koncerte, pozorišne predstave, pretplate za časopise, kursevi stranih jezika, usluge čišćenja, itd.

Prodavci koriste ovu platformu da privuku nove kupce koji možda inače ne bi bili upoznati sa njihovim ponudama.

Kroz grupne popuste, trgovci mogu da privuku veći broj potrošača, što im omogućava da brže prodaju proizvode ili usluge, istovremeno gradeći svest o brendu.

Ovaj pristup je posebno koristan za male biznise i startape koji traže efikasan način da se probiju na tržište.

U konačnom, grupna kupovina omogućava ne samo finansijsku korist za kupce, već i priliku prodavcima da prošire svoje poslovanje i ostvare dugoročne koristi kroz lojalnost kupaca i pozitivan marketing od usta do usta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *