SEO za advokate

Advokati koji se bave pravima u Beogradu ili unutrašnjosti mogu da probaju ove korake kako bi poboljšali rangiranje kod lokalnih pretraživača.

Šta je SEO?

Optimizacija za pretraživanje (SEO eng.) je način povećanja vidljivosti vašeg veb sajta na pretraživaču (npr. Google), što mu omogućava da se lakše otkrije. Za razliku od plaćenih opcija, kao što je Google PPC, SEO je proces koji rezultira organskim rezultatima pretrage.

Prema Google-u, mnogi ljudi vrše lokalne pretrage kako bi pronašli potrebne usluge i rešenja. Što se tiče advokata, ljudi mogu tražiti sledeće:

  • Lokacija advokatske kancelarije
  • Provera vremena otvaranja / zatvaranja
  • Troškovi usluge advokata ili advokatske kancelarije
  • Advokat za određenu pravnu oblast (npr. Advokat za privredu i privredno pravo…)

Neka od istraživanja koje je vršio Google pokazuju da:

  • 4 od 5 ljudi koriste pretraživače kako bi pronašli lokalne informacije
  • 88% na pametnim telefonima
  • 84% na računarima
  • 50% ljudi koji su pretraživali sa svog pametnog telefona posetili su željenu lokaciju istog dana
  • 4 od 5 ljudi želi da se oglasi prilagođavaju lokalnom okruženju

Lokalna pretraga omogućava ljudima da pronađu informacije koje im trebaju da donose važne životne odluke, kada su  vaše pravne usluge navedene i dostupne, ljudi koji pretražuju će svakako lakše doći do Vas.

Advokati koji koriste lokalnu SEO mogu dodati konkurentsku prednost svojim uslugama.

Jedna važna stvar koju treba zapamtiti je da ljudi žele da vide precizne smernice i uputstva koja ih vode ka rešavanju problema.

Poslovni katalozi / Direktorijumi

Dodavanje vaših pravnih usluga u kataloge preduzeća ili direktorijuma je brz i jednostavan način za poboljšanje lokalnog SEO advokata ili advokatske kancelarije.

Objavite svoje  kontakt informacije, uputstava i linkove ka vašoj web stranici.

Neki od popularnih direktorijuma koje pružaju i sami pretraživači su:

A takođe postoje i drugi direktorijumi posvećeni advokatima, gde možete potpuno besplatno opisati svoje pravne usluge:

Alternativno, svoju veb stranicu možete dodati nekom plaćenom direktorijumu. Iako neki od ovih direktorijuma nisu lokalizovani, oni mogu imati pozitivan uticaj na vašu ukupnu SEO:

Istraživanje ključnih reči i njihova optimizacija

Ključne reči su osnova funkcionisanja čitavog sistema pretraživača. U zavisnosti od ključnih reči koje koristite, to će direktno uticati na otkrivanje vaših pravnih usluga.

Da biste pronašli odgovarajuće ključne reči, možete koristiti npr. Googleov planer za planiranje ključnih reči.

Strategije ključnih reči može biti veoma efikasna za SEO kampanju. Što više srodnih riječi i pojmova, biće bolje rangiranje.

Da bismo razumeli moć ključnih reči, podelimo njihov potencijal u dve kategorije:

Website Optimizacija

Gledano sa tehničke strane postoji još nekoliko neophodnih koraka koje možete preduzeti da biste poboljšali SEO svoje web stranice:

  1. URL.
    Kada kreirate stranice i postove na vašoj veb stranici, izaberite primarnu ključnu riječ koja će se koristiti u URL-u (npr. www.mojwebsite.com/kljucna-rec).
  2. Headers.
    Zaglavlja su različite odeljci na vašim stranicama koje odvajaju sadržaj.
    Kada unesete ove informacije na veb lokaciju, ona će biti kodirana kao oznake: <h1>, <h2>, <h3>, <h4>, <h5>, <h6>. Najvažnija oznaka koja se koristi je <h1> koja govori pretraživačima o čemu su glavne informacije na veb stranici. U drugim naslovima možete da koristite varijacije vaše ključne reči kako biste učinili da vaša stranica postane jača.
  3. a koristite ključnu reč u celom telu. Imajući stranice od 200 do 1000 reči, odličan je početak poboljšanja lokalnog SEO-a.
  4. Meta opis. Meta opis je mali podatak koji opisuje o čemu se nalazi veb stranica. Ovo je drugo mesto za korištenje ključnih riječi. Pokušajte da zadržite svoj meta opis pod 140 reči.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *