Kako postići 100% na Google Pagespeed Insights

U digitalnom svetu, prisustvo vaše kompanije na internetuje bitan deo vašeg uspeha. Od početka pandemije COVID-19 više ljudi nego ikad oslanjalo se na svoje poslovanje preko interneta.

Međutim, web dizajn i razvoj nisu uvek laki ili jasni – posebno ako prethodno imate malo iskustva na mreži.

Srećom, postoje različiti alati koji mogu olakšati proces i omogućiti da vaša web stranica funkcioniše na adekvatan način.

Ovo uključuje softver kao što je Google Pagespeed Insights.

Šta je Google Pagespeed Insights?

Google Pagespeed Insights je potpuno besplatan alat koji nudi googl i koji se može koristiti za merenje performansi vaše veb stranice na osnovu brzine kojom radi ili funkcioniše. Na primer, on procenjuje brzinu učitavanja različitih komponenti vaše veb stranice – od slika do teksta.

Korišćenje alata je prilično jednostavno – Dovoljno je da kopirate URL veb lokacije u pretraživač. Zatim će softver testirati performanse vaše veb stranice i dati joj ocenu do 100. Ocene su podeljene u tri odeljka:

Loše (Crvena)
0-49
Srednje (Narandžasta)
50-89
Dobro(Zeleno)
90-100.

Zašto je moj rezultat Google Pagespeed Insights važan?

Vaš Google Pagespeed Insight je važan jer se odnosi na način na koji će vaši klijenti doživeti vašu veb lokaciju.

Na primer, kupci cene neposrednost – često su previše zauzeti da bi čekali veb stranicu koja se sproro učitatava. Njihova percepcija vaše kompanije će se poboljšati ako im omogućite da pregledaju vaš sadržaj što je brže moguće – posebno ako su u žurbi.

Sa tehničkog stanovišta, vaše rangiranje na Google Pagespeed Insights takođe može uticati na vaše rangiranje na mreži i SEO

Kako mogu da postignem 100% na Google Pagespeed Insights -u?

– Fokusirajte se na svoje slike.

Ponekad će slike koje se pojavljuju na vašoj veb lokaciji uticati na brzinu kojom se vaša veb lokacija pokreće – i stoga uticati na vaš rezultat Google Pagespeed Insight.

Međutim, to ne znači da morate ukloniti sve slike sa svoje veb lokacije u korist dizajna zasnovanog na tekstu;

ovaj problem možete rešiti:

  • Pravilnim dimenzionisanjem slika.
  • Korišćenjem odgovarajućih formata za sliku.
  • Odlaganje slika izvan ekrana – offscreen image.

– Umanjite svoj HTML.

– Koristite keširanje pregledača.

– Smanjite preusmeravanja.

– Ne paničite.

Ako je vaš Google Pagespeed Insight rezultat niži nego što biste želeli – važno je da ne paničite i ne pokušavate da primenite stotine promena odjednom.

Iako bi ovo moglo povećati vaš rezultat, moglo bi negativno uticati na način na koji gledalac stupa u interakciju sa vašom veb lokacijom.

Umesto toga, pokušajte da to bude prirodno – odvojite vreme za rad kroz gore navedene savete ili savet koji vam je dao sam Google Pagespeed Insights.

Osim toga, trebalo bi da se usredsredite na stvaranje kvalitetne veb stranice – koja ne samo da služi svojoj svrsi, već koristi nove tehnologije kako bi pravilno (i brzo) funkcionisala.

Ukoliko i dalje imate loš rezultat iz nekog razloga, možete se obratiti nama za savet ili podršku.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *